RSS

Mądry wybór, czyli elementy Firmy IGUS

05 Sty

Wczoraj wspomniałem o Firmie IGUS. Dziś pragnę pokazać, jak można sobie ułatwić pracę wykorzystując elementy zakupione w tej Firmie. O symbolach katalogowych tych elementów nie będę pisał, bo katalog i co najważniejsze ceny, są zawsze dostępne. I to się ceni!!!

Wystarczy wpisać hasło IGUS i już. A tam wszystko czego dusza zapragnie.

Ale do rzeczy. Dziś zamieszczam rysunek na którym kolorem brązowym zaznaczyłem te elementy, które pochodzą z IGUS-a. Zobaczcie sami. Oni w istocie zrobili robotę za mnie. Ja je tylko poskładałem w całość i połączyłem.

Zobaczycie to zresztą w następnych projektach, które będą publikowane.

A mój projekt, któremu nadałem symbol R1 po wykolorowaniu elementów Firmy IGUS wygląda tak:

Modernizacja mini pilarki R1 ver K

Reszta elementów zostanie wypalona laserowo, powyginana, skręcona.i po herbacie!!!!

Szanowny „oglądaczu” lub „czytelniku”, dołącz ze Swoim projektem. To nie boli i nic nie kosztuje. Wstawiaj i pobieraj.

WARTO!!!

 

Tagi: , , , ,

Skomentuj

 
